W ramach naszej akcji pt. "Zdejmijmy brzydkie szyldy" chwalimy tych, którzy usuwają zbędne ogłoszenia i ganimy tych, którzy uważają, że nie ma problemu i pstrokate reklamy nadal mogą wprowadzać chaos w nasze życie.
"Kocią" zarządza Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie. Dlatego pracowników tego urzędu zapytaliśmy, co zrobili, aby Kocia stała się bardziej przyjemna dla oka. Odpowiedź, którą dostaliśmy drogą mejlową, była dość lakoniczna, bowiem odnosiła się do ogółu reklamowej sytuacji, a nie do samej ulicy Sienkiewicza.
- MZDiM już kilka lat temu podjął trudny temat związany z uporządkowaniem reklam umieszczanych w obrębie pasa drogowego, również znajdujących się na ulicy Sienkiewicza - wyjaśnia Nikodem Motyka, rzecznik prasowy Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie. - Plansze, plakaty, afisze, czy inne instalacje reklamowe, umieszczone w pasie drogowym, zwłaszcza w pobliżu ruchliwych skrzyżowań, wprowadzały chaos w oznakowaniu dróg, wpływały na pogorszenie widoczności na drogach oraz utrudniały kierowcom odczytanie informacji niesionych przez znaki drogowe.
Uważamy, że sytuacja z reklamami uległa znacznej poprawie. Sprawdzamy cały czas czy nie ma "nielegalnych" reklam, które nie zostały zgłoszone do zarządu dróg - dodaje.
A czy Waszym zdaniem na Kociej jest za dużo reklam? Czy mieni się Wam w oczach od ogłoszeń, plakatów, plansz, wiszących reklam?
Zapraszamy do dyskusji.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?