Dotychczasowa aplikacja do zakupu biletów komunikacji miejskiej w Jaworznie już nie działa. Z przyczyn technicznych spółka PKM Jaworzno dokonała zmiany dotychczasowego dostawcy aplikacji mobilnej.
Bilety jaworznickiej komunikacji w nowej aplikacji
Nowa aplikacja do zakupu biletów jaworznickiej komunikacji miejskiej to mPKM. Pasażerowie korzystający z przewozów PKM Jaworzno za jej pośrednictwem mogą zakupić zarówno bilety jednorazowe, czasowe, jak i okresowe. Co ważne, wszystkie zakupione dotychczas w poprzedniej aplikacji bilety długoterminowe nie przepadają. Zostały przeniesione automatycznie do nowej aplikacji. Bilety między aplikacjami powiązane zostały na podstawie numeru telefonu użytkownika. Należy jedynie dokonać rejestracji konta w nowej mPKM Jaworzno.
Uwaga! Jeżeli po rejestracji konta posiadany bilet nie wyświetla się, należy skontaktować się z Przedsiębiorstwem Komunikacji Miejskiej w Jaworznie poprzez e-mail: [email protected] lub telefonicznie pod nr telefonu (32) 753 55 00.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?