Problem w tym, że trudno jest orzec, czy ten fakt należy zaliczyć do incydentu wyborczego czy też nie. Bowiem czym innym jest audycja wyborcza nadawana w telewizji, a czym innym reklama interaktywna, która w pewien sposób przypomina tradycyjny plakat wyborczy, które wiszą przecież w całym mieście, a pojawiły się jeszcze przed nastaniem ciszy wyborczej. Sprawę tę rozstrzygną odpowiednie organy.
Do godz. 17.30 frekwencja w Jaworznie przedstawiała się różnie w zależności od obwodu wyborczego. Tylko w dwóch wyniosła ona poniżej 20 procent, w czterech frekwencja przekroczyła 40 proc. uprawnionych do głosowania, a w dziesięciu zamykała się w przedziale od 20 do 30 proc. W pozostałych obwodach (z wykluczeniem obwodów odrębnych - brak danych) frekwencja wyniosła od 30 do 40 proc.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?