Postanowieniem sądu wszystkie jego aktywa i pasywa przejęło Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji . Z kolei pracownicy fizyczni z kompletem maszyn przeszli do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów i będą pracować bezpośrednio dla tej spółki. Podobno likwidacja była konieczna, bowiem do tej pory MZDiM, aby przeprowadzić remont jakiejkolwiek drogi w Jaworznie, musiał ogłaszać przetarg, do którego startowało m.in. MZD i inne firmy. Wydłużało to procedury, a drogi stały odłogiem. Teraz ma być szybciej, bo dzięki likwidacji MZD, MZDiM zyskał robotników.
Tak czy siak, jeśli chodzi o remonty dróg, w mieście robi się coraz bardziej nieprzyjemnie. Mieszkańcy od dawna czekają na remonty gminnych tras. Szczególnie narzekają na gruntówki, które po deszczu i w czasie roztopów zamieniają się w wielkie błotne bajora.
W Jaworznie jest ich kilkadziesiąt kilometrów. Tymczasem podczas kampanii wyborczej Paweł Silbert, prezydent Jaworzna, obiecywał, ze zajmie się gruntówkami, ale do tej pory mało działo się w tym temacie. Na ostatniej sesji Rady Miejskiej radni przyjęli budżet, w którym na drogi gminne urzędnicy przeznaczyli 3 mln złotych, kolejne 3,5 mln zł dostał MZDiM.
Ale czy to aby nie stanowczo za mało, aby doprowadzić jaworznickie drogi do dobrego stanu?A
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?