Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy...
fot. Tomasz Holod/zdjęcie ilustracyjne

Telewizor przed promocją był tańszy... niż w promocji [LIST czytelnika]. Co na to sklep?

Kupujmy z głową!

Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy "promocja" rzeczywiście jest atrakcyjna, czy sprzedawca sztucznie nie podwyższył ceny wyjściowej. Być może w innym sklepie można ten sam produkt kupić taniej. Kupując stacjonarnie na wyprzedaży mamy prawo do reklamacji. Jeżeli produkt posiada wadę, zwróćmy się do sprzedawcy w ciągu 2 lat od dnia wydania rzeczy. Możemy żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny. Przedsiębiorca musi rozpatrzyć taką reklamację w ciągu 14 dni - jeśli nie dotrzyma terminu, przyjmuje się, że ją uznał. Jeśli wada jest istotna, możemy żądać nawet odstąpienia od umowy. Aby zgłosić reklamację, najlepiej posiadać dowód zakupu np. paragon, potwierdzenie przelewu. A co, jeśli jesteśmy niezadowoleni z zakupów zrobionych pod wpływem emocji i chcemy je oddać?

Zobacz również

Sanepid rozpoczyna kontrole obiektów noclegowych przed sezonem

Sanepid rozpoczyna kontrole obiektów noclegowych przed sezonem

Poproszenie o pomoc bywa przerażające. Rozmowa z Dobrosławą Gogłozą z Pomagam.pl

Poproszenie o pomoc bywa przerażające. Rozmowa z Dobrosławą Gogłozą z Pomagam.pl

Polecamy

[Tydzień Bibliotek w Gliwicach - spotkaniem z Marcinem Wichą!

[Tydzień Bibliotek w Gliwicach - spotkaniem z Marcinem Wichą!

Pierwsza edycja planszówek w Czeladzi

Pierwsza edycja planszówek w Czeladzi

Opinie uczniów po maturze z angielskiego. „Aż przyjemnie”, „Easy”

Opinie uczniów po maturze z angielskiego. „Aż przyjemnie”, „Easy”