MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Poznań ma nowe logo i slogan. Czy hasło "jesteś u siebie" przyjmie się wśród mieszkańców?

Nicole Młodziejewska
Nicole Młodziejewska
Czy nowe logo przypadnie do gustu poznaniakom?
Czy nowe logo przypadnie do gustu poznaniakom? Miasto Poznań/Facebook
W środę miasto Poznań rozpoczęło promocję nowej strategii wizualnej. Nowe logo i hasło zostały przedstawione w mediach społecznościowych. Czy spodoba się poznaniakom?

Poznań ma nowe logo. Czy hasło "jesteś u siebie" przyjmie się wśród mieszkańców?

Zielone logo z odwróconą literą "P" i gwiazdką - tak wygląda nowy symbol Poznania.

Przedstawiciele miasta w środę poinformowali o zmianach strategii wizualnej Poznania. Wraz z nowym logiem powstały też nowe hasło i strona internetowa: markapoznan.pl.

Jak tłumaczą wybór takiego logo?

- Inspiracją dla nowoczesnego logo marki POZNAŃ jest herb Miasta Poznania. Litera „P” staje się symbolem postaci Piotra i Pawła zawartych w herbie Poznania - czytamy na nowej stronie.

I dodają: - Obrócona litera „P” przybiera formę prostego symbolu otwartego, przyjaznego domu odzwierciedlającego najważniejsze wartości marki tj.: kompaktowość, przyjazność, sprawczość, człowiek, duma, wolność.

"Jesteś u siebie" zamiast "Poznań miasto know-how"

Zmieniono również hasło dla Poznania. Po "Poznań miasto know-how" teraz w stolicy Wielkopolski wybrzmiewać będzie slogan "jesteś u siebie".

Miasto wprowadzonymi zmianami podzieliło się na kanałach w social mediach. W komentarzach pojawiły się już pierwsze opinie na ten temat.

- Strasznie mi się nie podoba to nowe logo! Może brak mi głębszego zrozumienia, ale jako osoba działając w branży kreatywnej (często z grafiką) naprawdę nie rozumiem kto postanowił użyć zielonego (jak to się ma do Poznania i jego historii) i „P” (bardziej mi się to kojarzy z Parkingiem niż z Poznaniem). Wzbudziło to we mnie frustracje! Nie jestem dumna z tego jak moje miasto się identyfikuje - pisze pani Dominika.

- To była konieczna zmiana, na którą warto było wydać podatki. Bez tego loga - Poznań nie byłby taki sam. Nieswoje pieniądze wydaje się nadzwyczaj łatwo. Szczególnie na głupoty - dodaje pan Tomasz.

Z kolei pani Marta ocenia: - Trochę wygląda jak jakieś logo pola kempingowego.

Jesteś świadkiem ciekawego wydarzenia? Skontaktuj się z nami! Wyślij informację, zdjęcia lub film na adres: [email protected].

od 7 lat
Wideo

Ukraiński dron uderzył w radar w Orsku. Przeleciał aż 1800 kilometrów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Poznań ma nowe logo i slogan. Czy hasło "jesteś u siebie" przyjmie się wśród mieszkańców? - Głos Wielkopolski

Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto