Mieszkańcy Zamościa wybrali projekt społeczny, który zostanie zrealizowany w ramach akcji "Razem damy radę". Spośród trzech propozycji wyłonionych wcześniej przez Castorama Polska najwięcej głosów otrzymał projekt "KAMIENICE ORMIAŃSKIE. Głosy oddawano drogą internetową, w sklepie Castorama oraz w trakcie trwania "Castorama Tour" na Rynku Wielkim. O zwycięstwo walczyły jeszcze dwa projekty: "SIŁOWNIA POD CHMURKĄ" oraz "ŚWIETLICA MŁODZIEŻOWA SALVETE", które również nagrodzono.
Zobacz więcej: TUTAJ
Realizacja zwycięskiego projektu społecznego, którego inicjatorem jest UM w Zamościu, będzie polegała na poprawie stanu technicznego kamienic ormiańskich stanowiących jedną z najważniejszych atrakcji turystycznych i wizytówek miasta. Dla Zamościa i jego mieszkańców budynki te mają ogromną wartość. Będąc wyjątkowym zabytkiem tworzą jednocześnie niepowtarzalną oprawę imprez artystycznych i uroczystości odbywających się na Rynku Wielkim.
– Ogromnie cieszymy się z dużego zaangażowania mieszańców w nasz projekt społeczny i dziękujemy za tysiące oddanych głosów. Z ogromną satysfakcją zrealizujemy zwycięską inicjatywę, dzięki której Kamienice ormiańskie będą mogły wciąż zachwycać mieszkańców Zamościa i turystów odwiedzających miasto. Mamy świadomość, że wszystkie projekty, które brały udział akcji, były ważne dla mieszkańców, dlatego dla autorów pozostałych dwóch inicjatyw przygotowaliśmy nagrody pocieszenia – mówił Łukasz Mrzygłód, Dyrektor sklepu Castorama w Zamościu.
Wyniki ogłoszono podczas wydarzenia z cyklu "Castorama Tour", które 22 lipca br. odbyło się na Rynku Wielkim w Zamościu. Główną nagrodę odebrał Andrzej Urbański, dyrektor Muzeum Zamojskiego. W wydarzeniu uczestniczył Andrzej Wnuk, Prezydent Zamościa.
20 lat razem
– Razem Damy Radę jest jednym z ważnych przedsięwzięć związanych z 20-leciem Castorama Polska oraz cyklem imprez miejskich Castorama Tour – informuje Paweł Tabaka, Castorama. W ramach wakacyjnych imprez, w ciągu 2 wakacyjnych miesięcy, pracownicy sklepów wraz z zaprzyjaźnionymi partnerami pojawiąją się w popularnych miejscach w 10 miastach w Polsce. Razem inspirują i podpowiadają mieszkańcom, jak ulepszać domy oraz zapewniąją im przy tym dobrą zabawę.
Podczas wydarzenia w Zamościu przygotowano dla mieszkańców wiele atrakcji. M.in. strefę porad oraz warsztatów dla dorosłych, gdzie mogli spotkać youtuberów z „5 sposobów na…” oraz pracowników sklepu Castorama. Powstały również: strefa relaksu, strefa Eko oraz strefa Majsterkowo, w której odbywały się popularne warsztaty dla dzieci. Na scenie oprócz spotkań z yotuberami odbywały się koncerty, konkursy i pokazy. A dla wszystkich słodka niespodzianka - urodzinowy tort z okazji jubileuszuszu 20 - lecia istnienia Castoramy. Sobotnią imprezę w Zamościu poprowadził Adam Kornacki, popularny dziennikarz.
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii DIY/home improvement (ulepszania warunków mieszkaniowych) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 75 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Łączna powierzchnia handlowa sklepów należących do spółki wynosi ok. 554 tys. m². Spółka zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. Więcej informacji:TUTAJ
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?