PKM Jaworzno. Jest nowe Centrum Obsługi Klienta na rynku:
Nowe COK mieści się pod adresem (Słowackiego 2), wejście jest jednak od strony starówki, w pobliżu miejsca, gdzie stała miejska choinka.
- Tak jak dotychczas, w nowym Centrum Obsługi Klienta PKM Jaworzno można załatwić wszelkie sprawy związane z wydaniem Jaworznickiej Karty Miejskiej i reklamacjami dotyczącymi jej użytkowania oraz zakupem biletów terminowych lub uzupełnieniem środków gromadzonych w Elektronicznej Portmonetce - wyjaśnia Tomasz Wilgos, rzecznik prasowy przedsiębiorstwa komunikacyjnego. Zaznacza, że COK jest czynny w godzinach dostosowanych do potrzeb większości pasażerów.
- Godziny otwarcia COK zależą od dnia tygodnia. Dlatego w niektóre dni punkt jest otwarty od rana do popołudnia, innym razem od godzin popołudniowych do wieczora. Wszystko to po to, aby pasażerowie mogli skorzystać z naszych usług w czasie, który im najbardziej odpowiada - tłumaczy rzecznik.
Centrum jest czynne: w poniedziałki, środy i piątki w godz. 9. -16., we wtorki i czwartki w godz. 10. - 17.
- Myślę, że to dobra lokalizacja, bowiem COK znajduje się teraz w centrum miasta - stwierdza Barbara Kocjan, pracownica Centrum Obsługi Klienta. - Pasażerowie przychodzą w różnym celu, np. po to, by zgłosić awarię karty, złożyć wniosek o wydanie nowej, doładować bilet albo odebrać Jaworznicką Karta Rodzin Wielodzietnych - wymienia.
PKM Jaworzno ogłosiło też przetarg na dostawę trzech niskopodłogowych, fabrycznie nowych autobusów. Mają to być "przegubowce" z klimatyzacją.
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?