Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

'Jaworzno. Daj się wciągnąć' - nowa kampania reklamowa miasta za ponad milion złotych

ivan
Energetyczna niebieska kula, ciemna hala produkcyjna, przystojny mężczyzna, który nagle zostaje wciągnięty do jej wnętrza i przeniesiony w inny wymiar. To nie nowy film sciencie fiction, ale scenariusz spotu reklamowego Jaworzna. Właśnie rozpoczęła się największa w historii miasta kampania promocyjna. Premiera spotu w połowie września w TVN24 i TVPinfo

Wiosną mieszkańcy Jaworzna po raz pierwszy zetknęli się z hasłem promocyjnym i nowym logo Jaworzna. Jesienią przyszedł czas, by markę Jaworzno w nowej odsłonie poznali wszyscy Polacy, a także zagraniczni inwestorzy i przedsiębiorcy. Dla tych ostatnich przygotowano kampanię reklamową utrzymaną w niebieskiej kolorystyce, określającej nowoczesne i biznesowe oblicze Jaworzna.

Jaworzno na Facebooku. Koniecznie dołącz do nas i bądź na bieżąco z tym co dzieje się w mieście!

Głównym celem kampanii jest pokazanie głównych atutów Jaworzna z punktu widzenia potencjalnego inwestora.
- Jaworzno to miasto doskonale zlokalizowane, otwarte na inwestorów, bezpieczne zarówno w zakresie bezpieczeństwa publicznego, jak i inwestycyjnego - przekonuje Paweł Silbert, prezydent Jaworzna.

Na potencjalnych inwestorów czeka w Jaworznie ponad 100 hektarów gotowych terenów inwestycyjnych. Miasto od lat inwestuje także w komunikację. Na ten cel wydano w ciągu ostatnich kilku lat zawrotną kwotę ponad 400 milionów złotych. Dzięki temu Jaworzno wyróżnia się nowoczesnymi drogami i autobusami miejskimi. Kilka lat temu została wdrożona elektroniczna Jaworznicka Karta Miejska, budowany jest szerokopasmowy internet i hot spoty. W przyszłym roku
w rynku powstanie nowoczesna przestrzeń miejska.

Oprócz racjonalnych powodów, dla których na ofertę Jaworzna należy zwrócić szczególną uwagę, w kampanii wykorzystano szereg zabiegów podkreślających aktywność, multimedialność i innowacyjność miasta, które wyraźne stają się dopiero wówczas, gdy Jaworzno pozna się „od środka”. Stąd hasło kampanii „Daj się wciągnąć”, które zachęca do przyjazdu i pozostania w mieście.

- Kampania promocyjna realizowana pod hasłem „Jaworzno. Daj się wciągnąć” będzie miała zasięg zarówno regionalny, ogólnopolski jak i zagraniczny. Grupa docelowa to małe, średnie i duże przedsiębiorstwa - mówi Anna Mocała-Kalina, Naczelnik Wydziału Rozwoju i Polityki Gospodarczej.

Trójwymiarowe logo Jaworzna. Zobacz je!

Wyróżnikiem kampanii jest także dobór mediów, w największym stopniu wykorzystujący internet. Przewidzianych jest blisko 60 milionów odsłon reklam emitowane na portalach ogólnopolskich i regionalnych (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, interia.pl, money.pl, tvn24.pl), na portalach zagranicznych telewizji, min: BBC (bbc.co.uk), CNN (cnn.com) oraz dzienników, m.in.: „The Guardian” (guardian.co.uk), „The Daily Telegraph” (telegraph.co.uk), „The Independent” (independent.co.uk). Oprócz kampanii odsłonowej, w internecie będą przeprowadzone akcje e-mailingowe i kampania na blogach specjalistycznych.

Uzupełnieniem kampanii internetowej będzie reklama prasowa w regionalnym i ogólnopolskim wydaniu „Gazety Wyborczej”, w tygodniku „Polityka” oraz miesięczniku „Inwestor” - jednym z największych branżowych czasopism w kraju.

- Spot telewizyjny zrealizowany z wykorzystaniem technik 3D oraz timelapse zostanie wyemitowany w TVN24 i TVPinfo. Premiera już w połowie września - tłumaczy Wojciech Czyżewski oglądalność agencji Media Partner, wykonawca kampanii. - Przewidywana oglądalność to łącznie
ok. 15 mln osób, z czego ponad 20 procent obejrzy spot przynajmniej 3 razy. Dodatkowo spot w wydłużonej, minutowej wersji, trafi do internetu, m. in. na profile społecznościowe.

Kampania promocyjna potrwa od września do listopada 2012 r. Projekt „Elektryzujące Jaworzno - promocja potencjału inwestycyjnego miasta” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013. Budżet kampanii wynosi 1,2 mln zł.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na jaworzno.naszemiasto.pl Nasze Miasto