Głównym celem kampanii, która powstała przy wsparciu funduszy unijnych w ramach projektu "Elektryzujące Jaworzno", jest wykreowanie rozpoznawalnej marki Jaworzna jako miasta przyjaznego biznesowi i przedsiębiorcom, a przez to przyciągnięcie do gminy inwestorów oraz stworzenie nowych miejsc pracy. Grupą docelową są małe, średnie i duże przedsiębiorstwa z kraju i ze świata.
Nasz spot w TVN24 i TVP Info. Zobacz i oceń!
Na podstawie odwiedzin na witrynie poświęconej projektowi - www.invest-in-jaworzno.pl - na razie największe zainteresowanie kampanią i jaworznickimi terenami inwestycyjnymi można zaobserwować w Katowicach, Krakowie i Warszawie. Co ważne, dzięki reklamom w mediach zagranicznych, ofertę obejrzeli także zainteresowani np. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji oraz Stanów Zjednoczonych.
Od piątku polscy odbiorcy mogą w ramach kampanii oglądać także dwa spoty reklamujące potencjał inwestycyjny Jaworzna. Filmy w ciągu weekendu w serwisie Youtube obejrzano ponad 5000 razy.
Oczywiście liczba odsłon strony internetowej poświęconej inwestowaniu w Jaworznie, jak również liczba osób, jakie obejrzały spot reklamowy na youtube nic na razie nam nie powiedzą. Czy kampania jest skuteczna, o tym przekonamy się w dalszej perspektywie, gdy inwestorzy zaczną ściągać do naszego miasta.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?