18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bielizna Obsessive spod Bielska uwodzi nawet szejków w Dubaju [ZDJĘCIA +18]

Redakcja
kolekcja Obsessive [fot. opublikowane za zgodą firmy AMOCARAT SA]
Najmniejsze miejscowość na świecie, które najmocniej rozpala męską wyobraźnię od Europy po Australię? Czaniec! Ta 5-tysięczna miejscowość pod Bielskiem, która kiedyś słynęła z płóciennictwa i sukiennictwa, dziś jest ojczyzną najbardziej wymyślnej bielizny, uwodzącej nawet bajecznie bogatych szejków z Dubaju.

Bielizna Obsessive spod Bielska uwodzi nawet szejków w Dubaju

W Czańcu robią ponoć dobry makaron. Jest też trzecioligowy klub piłkarski i zapora wodna na Sole. O Czańcu wzmiankował w swoich kronikach Jan Długosz.

Przed laty czanieckim sukiennikom nie śniło się nawet, że to znad Soły można ruszyć na handlową kolonizację globu. Udało się to Agnieszce i Tomaszowi Szpilom, twórcom marki Obsessive. Ich firma, to dziś światowy potentat na rynku fantazyjnych strojów dla kobiet. Bielizna to jedno, globalnym hitem są zmysłowe kostiumy. Stewardessa? Jak wynika z badań brytyjskich seksuologów, to jedna z głównych bohaterek męskich fantazji (40 proc. badanych). Tą pierwszą jest pielęgniarka (54 proc. badanych). Obsessive ma jednak dużo więcej propozycji dla par. Jest też uniform m.in. seksownej pokojówki, policjantki i kelnerki.

- Staramy się wychodzić naprzeciw tym i innym fantazjom. Wiem, że mężczyźni bardzo często kupują seksowne kostiumy czy bieliznę niejako dla własnej przyjemności, ale jestem przekonana, że kobiety też lubią tę zabawę - uśmiecha się Agnieszka Szpila.

Małżeństwo Szpilów udowadnia, że ta zabawa może być również znakomitym pomysłem na biznes. Od chwili powstania Obsessive błyskawicznie zdominowało sprzedaż nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Francja, Włochy, Węgry, Czechy, Rosja – to tylko nieliczne przykładów krajów, w których dostępna jest Obsessive. Obecnie eksport stanowi ponad 80 procent całej sprzedaży, a firma nieustannie się rozwija. Prężnie wkrada się na światowe rynki i dociera nawet do najbardziej egzotycznych zakątków globu m.in. Mauritius, Emiratów Arabskich, Libanu, Reunion, Kuwejtu, Izraela, Japonii czy Australii. W Dubaju rarytasy z logo Obsessive od tego roku oferowane są między innymi w butiku w Burdż Chalifa, najwyższym budynku świata.

A wszystko zaczęło się od... nocnej halki, której przed dziewięcioma laty szukał dla żony pan Tomasz.

- Chciałem sprawić żonie taki prezent. Nie mogłem znaleźć nic ciekawego, a to, co ostatecznie kupiłem było marnej jakości - opowiada założyciel jednego z najbardziej seksownych biznesów w Polsce.

Nad Wisłą Szpila był pionierem. Idea była śmiała: bielizna erotyczna, ale bez pornograficznego sznytu. Frywolna, ale ze smakiem. Do salonów z normalną bielizną, a nie do sex-shopów. Reklamująca się za pomocą profesjonalnych sesji zdjęciowych, których nie powstydziłyby się najlepsze magazyny z wysmakowaną erotyką (modelki są z Kanady, USA lub Anglii).

Sukces, jaki osiągnęła firma, nie przeszedł bez echa. Marka od początku posiada wielu naśladowców. Żółtą koszulką lidera Obsessive nie zamierza się jednak dzielić. Potwierdzają to także wierni klienci marki. To dzięki nim producent każdego roku otrzymuje kolejne nagrody. Wśród najbardziej prestiżowych wyróżnień z ostatnich pięciu lat można wymienić: QI Product 2013 – produkt najwyższej jakości, Złoty Laur Klienta 2013, TOP MARKA 2013, Konsumencki Lider Jakości 2013, Konsumencki Lider Jakości 2014, Konsumencki Lider Jakości 2014 -Grand Prix, Lider Dekady 2004- 2014, Złoty Laur Konsumenta 2015.

- Zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci jest dla nas najważniejsze. Nagrody są tylko tego potwierdzeniem, że to, co robimy, robimy dobrze – komentuje Agnieszka Szpila, prezes zarządu.

Każda nowa kolekcja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem klientów. Skąd taka duża rzesza wiernych fanów? Bielizna Obsessive zdominowana jest przez modele pełne energii i fantazji. A dodatkowo wraz z nią w świat płynie niecodzienne przesłanie: razem jest lepiej.

- Od czasów, kiedy zaczynaliśmy wiele się zmieniło. Ludzie stali się bardziej otwarci, także w związku. Konsekwentnie walczymy z nudą i rutyną, pokazując i inspirując do szalonych, pełnych zabawy odkryć we dwoje – mówi wiceprezes zarządu Tomasz Szpila.

Państwo Szpilowie z fantazją i zaangażowaniem budują i rozwijają swoją firmę w oparciu o ideę bielizny dla par. W ofercie Obsessive znajdują się seksowne haleczki, finezyjne komplety, zadziorne body oraz bardziej pikantne propozycje. Globalnym hitem są także kostiumy. Każdego roku Obsessive wprowadza produkty pełne ciekawych rozwiązań, ozdób i dodatków. Dzięki temu Obsessive może poszczycić się nowoczesnym fasonem pełnym inspiracji. Swoimi produktami zawsze starają się jednak pokazać, że najważniejsze jest czerpanie przyjemności z bycia z drugą osobą.

- Uważam, że nasze produkty nie tylko wspierają politykę prorodzinną, ale i sprzyjają wierności małżeńskiej i monogamii. Dzięki nim, żaden mąż i żadna żona nie znudzi się seksem małżeńskim - śmieje się Tomasz Szpila.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bielskobiala.naszemiasto.pl Nasze Miasto